فراخوان طراحی تندیس

کمیته اجرایی ششمین دوره «کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو»  در نظر دارد طراحی تندیس ویژه کنگره نفت و نیرو را به مسابقه گذاشته و از علاقمندان و طراحان متخصص در این حوزه دعوت می­ نماید طرح­ های پیشنهادی خود را به دبیرخانه ارسال کنند. این تندیس همچون دوره­های گذشته به حامیان مادی و معنوی کنگره، مدیران ارشد دولتی و خصوصی بخش­های نفت و نیرو اهدا خواهد شد. یادآور می ­شود تندیس ­های پنج دوره گذشته با الهام از پیه ­سوزهای واقعی متعلق به قرون گذشته طراحی و ساخته شده است.

 

مشخصات طرح

  • تندیس کنگره نفت و نیرو در تطابق با اسم آن الزاما باید حاوی عناصر و المان­ های نفت و نیرو (برق) یا نمادی فراگیر از هر دو باشد.
  • طرح باید به صورت فایل طراحی سه بعدی ارایه شود و در صورت توافق نظر کمیته اجرایی، ماکت اولیه طرح منتخب ارایه شود.
  • جنس ساخت تندیس باید به انتخاب طراح تعیین شده باشد. حداکثر وزن تندیس پس از ساخت کمتر از ۵۰۰ گرم باشد و قابلیت تولید حداقل ۱۰۰ عدد از آن در مدت دو ماه وجود داشته باشد.

 

شرایط شرکت در مسابقه

  • هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۳ طرح ارائه نماید.
  • به همراه هر طرح پیشنهادی، توضیحات مفهومی درباره طرح، نحوه اجرا، مواد و برآورد هزینه پیشنهادی برای ساخت و اجرای تندیس ارسال شود.
  • متریال مورد نیاز در داخل کشور موجود و تهیه آن مقرون به صرفه باشد.
  • طرح ارایه ­شده کپی یا ناقض حق کپی­ رایت اشخاص نباشد و مسولیت قانونی آن بر عهده طراح است.
  • کلیه حقوق مربوط به استفاده از طرح منتخب، متعلق به کنگره نفت و نیرو خواهد بود.
  • دبیرخانه می تواند آثار برگزیده استفاده نماید و ارائه این آثار به جشنواره ها و سایر مراکز، غیرقانونی است.

مشخصات طراح

طراحان گرامی می بایست فرم شرکت در مسابقه را از سایت www.ipeccongress.com  پرینت کرده و پس از تکمیل و امضا، به صورت PDF به آدرس info@ipeccongress.com ارسال کنند.

جوایز

کمیته داوران و کمیته اجرایی کنگره ممکن است یک یا چند طرح از بین طرح­ های ارسالی را انتخاب کنند که جایزه اهدایی به هر یک معادل یک قطعه نیم سکه بهار آزادی خواهد بود. از طراح طرح/طرح­­ های برگزیده در مراسم اختتامیه کنگره قدردانی مجدد صورت خواهد گرفت و اسم طراح در بروشور معرفی تندیس که همراه آن توزیع خواهد شد، درج می­شود.

نحوه ارسال و مشاهده نتایج

نتایج مسابقه در وب سایت www.ipeccongress.com  اطلاع ­رسانی خواهد شد. برای ارسال فایل طرح به دبیرخانه، راه­ های زیر در نظر گرفته شده است:

ایمیل: info@ipeccongress.com

مهلت ارسال

آخرین مهلت ارسال طرح به دبیرخانه، ۳۰ مهر ۱۳۹۹ است و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

برگزارکننده

باشگاه نفت و نیرو به عنوان یک سازمان مردم­ نهاد متشکل از مدیران، کارشناسان ارشد، محققان و صاحب­نظران در زمینه­ های راهبردی مدیریت، اقتصاد انرژی، فناوری، امور حقوقی و بازرگانی در حوزه نفت و انرژی در قالب فضایی غیرانتفاعی و غیرسیاسی است که از سال ۱۳۹۴ اقدام به برگزاری متوالی و پایدار کنگره راهبردی نفت و نیرو کرده است.

 

برای دانلود فرم مشخصات طراح اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *